Kickin' it grown up style

Vuxendag deluxe! Har varit på möte med vår mäklare och skrivit kontrakt på vår nya lägenhet (JIPPIIIIHOO) och även om att sälja den vi har nu. Sen tog vi bilen till ByggMax och kollade priset på golvlister och dörrfoder samt köpte våtrumsfärg till toaletten. Efter det åkte vi till Nisses och kollade soffor, hittade asbra!! Så nu vet vi ungefär vad vi vill ha till vardagsrummet och har genom hjärntvätt fått Daniel att vilja sälja sin nuvarande tv-spels soffa heheeeeh. Efter det åkte vi vidare till Bauhaus och bokade in oss på att hyra en spikpistol på Torsdag och sen drog vi hem och målade inne på toaletten! Behövs ett lager till dock så ska fixa det.

Imorgon ska jag hem till mamma och "jobba", dvs passa hunden och städa lite. Sen hoppas jag att vi ska träna på kvällen! Ska ta bussen hemifrån 07.07 imorgon uuuuuh. Men sov ju 16 timmar inatt så lär ju palla.. elleeeer?


Soffan vi vill ha! Vill även köpa matchande fotölj till.

Kommentarer
Postat av: Vendela

Hejsan,

vad kul att du gör om på toaletten! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.

Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2011-11-10 @ 11:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0