Mycket riktigt...

Trodde jag skulle garva sönder när jag precis efter föregående inlägg hittade den här i soffan. Totaldäckad. Väckte honom precis innan mäklaren och fotografen kom och han var väl inte riktigt med i skallen kan man nog säga. Han gick runt och babblade om helt oviktiga saker och mäklaren och fotografen nickade snällt åt Daniels små historier.

Mobbar Daniel nu för att han är "rädd för el". Mäklaren gick runt och fyllde i sin lista om hur alla rum ser ut och så vidare som ska upp på hemsidan och så frågade han Daniel om det är något mer han borde lägga till, varpå Daniel missuppfattar och tror att mäklaren håller i vårt frågeformulär där man ska rapportera fel osv så (hahahaha kan inte ens skriva utan att asgarva, misstänker att jag är lite övertrött) Daniel svarar att det finns ett "läskigt" eluttag som blixtrade till igår och Daniel är faktiskt lite rädd för el så det kanske mäklaren borde skriva HAHAHAH JAG KAN INTE SLUTA SKRATTA ÅÅÅÅÅH så mäklaren står där och undrar väl lite vad fan det har något med något att göra och Daniel bara babblar vidare.

Hahahaha jag har nu skrattat så mycket att Daniel har gett upp tanken på att få sova och flyttat sig ut tillvardagsrummet för att få lite ro HAHAHAH hejdåååå Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0