Helgen

HAAAJ finingar!


Har lite dåligt samvete att jag inte har skrivit på ett par dagar nu men jag har haft fullt upp med att glida runt och bara njuuuta av livet. Här kommer en liten redogörelse av helgen.

Lördag: Var jag på bio med Daniel, hans syster och min bror och såg Tintin. Jag och min bror älskade den och Daniel och hans syster höll typ på att somna, haha. Jag tyckte den var asnajs! Rolig och äventyrlig sådär som Tintin ska vara. Och sjuuuuukt bra animerad!

Efter bion drog jag och min bror hem till Ömölöööö (Emelie) på förferre. Freddie, Fredrik och lite annat roligt folk kom dit och förgyllde kvällen. Åh, typ bästa förfesten på länge? Vi körde våghals och Emelie fick alla djursexfrågor. Hehehe. Jag och Freddie dansade och jag fick höra att jag var fett rolig. I aim to entertain lixx. Vi hade iallafall grymt roligt.
Sen drog vi ner på Temple of Love på Sigurdsgatan 25 och tappade minst hälften av sällskapet på vägen ner? Jag vet att jag sa att jag var pank men som tur är har jag vänner med norgepengar som hemskt gärna vill umgås med mig så jag blev medbjuden! TACK FINA VÄNNER! På templet dansade vi lite och jag hamnade som vanligt med de nördigaste killarna där och pratade Star Wars? Får lite flashbacks från när jag dansade på scenen med trekkies på Kåren.. men det är en helt annan historia. Erhm.

Sen drog vi och käkade veggoburgare på Vasagrillen och skulle promenera hem, men på Stora Torget hamnade vi i någon slags dispyt med en väldigt obehaglig man. Jag och Freddie stod en bit bort och såg hur han gick fram till Emelie som var lite på lyset, minst sagt. Så vi gick dit för att kolla att allt var okej och då blev han väldigt arg på mig när jag sa att vi skulle gå och han ställde sig med ansiktet typ 10 centimeter från mitt och kallade oss för feministfittor osv och att han skulle ta med sig Emelie hem. Så vi tog Emelie och började gå därifrån och då skrek han efter mig "Du med mörkt hår, jag sätter på mig mina skinnhandskar nu och om 50 meter kommer jag efter er!" och sen började han följa efter oss. Jag och Freddie släpade Emelie med oss panik mot domkyrkan medan han gick efter och skrek. Scared shitless lyckades vi stanna en taxi vid domkyrkan som vi slängde in Emelie i och typ skrek till chauffören att han måste åka för att killen förföljde oss. Och precis när jag slog igen bakdörren kom han ifatt och slog händerna mot rutan och då körde vi snabbt som attan därifrån. Fyfaaan. Vilken idiot.


Söndag: Jag, Freddie och Emelie sov under samma täcke i hennes säng och när jag vaknade till låg vi och trippelskedade med armarna om varandra. Var fan det finaste ever! Efter det bestod dagen av att redogöra för Emelie om gårdagen, spela spel, käka söndagsfika och skrämma skiten ur Freddie. Och göra världens bästa facerape! Jag och Freddie skapade ett event på Emelies facebooksida som vi döpte till "Pär Ohlssons skördefest" där vi skrev att hon skulle ha fest med tema bondgård och att hon skulle bjuda på havre och färsk mjölk, och så la vi upp en bild på en skördetröska och bjöd in en massa folk, hahahaha. ÅåååÅ så jävla kul hade vi åt det. Sen när Freddie var inne på toaletten drog jag en filt runt huvudet och kroppen och ställde mig utanför dörren och väntade. Sen när han öppnade trodde han först att det var en klädhängare så blev han lite rädd, sen såg han mitt ansikte. Det lät ungefär såhär, med stegrande panik: åhgu-UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD??!!
hahahaHAHAHA börjar asgarva nu när jag skriver om det för jag hör det fortfarande i mitt lille huvud.

Anyways, sen när jag kom hem vid klockan 17 så hade Daniel tänt ljus i hela lägenheten och lagat middag till mig. Hur fint är inte det? Så jävla gött. Sen spelade vi spel och kollade på film som jag somnade till, så ungefär klockan 19 gick jag och la mig i sängen och sen sov jag tills typ för en timme sen - 16 jävla timmar! SICK. Iallafall, bästa söndagen i livet typ. mmmmMMmMmmmM fina människor!



Förferre hos Emelie, ett urplock av folket.
OBS! Tänk er att ljusreflektionen i Fredriks glajjer är hans ögon hehehe


Freddie - inte som de andra barnen


Sleeping beauty


Rastlös osv


Jag och Freddie spelade DOMINANS, som Othello tydligen
hette back in the days. Jag blev dominerad.


Söndagsfika mMmmMMMM

Nu ska jag duscha och göra mig iordning, idag ska vi ju till mäklaren och skriva kontrakt!

Kommentarer
Postat av: emelööörk

I LOVE YOU SO FREAAAKIIIIIN MUCHO MEST honeypie osv puss

2011-11-12 @ 03:09:53
URL: http://paraplyponny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0