überstress

Fittifan vilken dryg dag det blev eftersom att vi försov oss imorse! Eller nja, idag blev ju inte så dryg egentligen men imorgon kommer bli förjävlig eftersom vi inte hann med allt vi skulle göra idag!

Vi har iallafall hunnit med att köpa lister, golvlister och dörrfoder idag, 1500 spänn gick det på. Jippijooo. Så har JAG sågat golvlisterna med en metallsåg och så skruvade vi dem dem iallafall. Så åkte vi och köpte en 90-säng för en hundring att ha i gästrummet i nya lägenheten, så jävla värt! Mitt i allt detdär någonstans så var Bananiel iväg och besiktigade bilen också. Sen var ju tanken att vi skulle hinna med att mäta och såga upp alla dörrfoder- och listdelar idag men klockan blev helt enkelt för mycket. Så imorgon ska vi ju hyra spikpistol från klockan 12 och så har vi den i ett dygn och då ska ALLT bli klart. Kul dag det kommer bli... *eLLeR iNtE*

åÅåÅÅ känner mig så stressad just nu. Min bror har spelning på lördag och vet för det första inte om jag har råd att gå men eftersom jag verkligen vill kommer jag väl sno pengar av mig själv och göra det ändå, MEN vettefan när jag ska hinna fixa biljetter?? Så sjukt stressad. Kommer sitta hemma på lördag och grina annars.

Men jag ska försöka leva lite efter mitt motto "Det löser sig" och ta det lugnt en liten stund nu.




Daniel snodde min OnePiece eftersom alla hans
myskläder "luktade äckligt". Gissa vad min OnePiece
luktar nu? Äckligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0