Vem lurar i mörkret...?



AMEH det är ju bara jaaaaaaaaaaag håhåhjajaa!
Så tokigt hhiihihiIIiH

Jag har nyss varit och tränat, det är därför jag ser så slank och fräsch ut hörni! Vet att ni undrar.
- "Bara trippelhakor idag? Have you lost weight?" :D)))

Nu ska jag njuta av det faktum att Daniel inte är hemma och kolla tjejfilm på projektorn. Kanske göra en till nachostallrik. Håhå. Tänker inte ens duscha utan bara sitta här och låta svetten gno in sig på Daniels sida av soffan! *bUsiG*

Igår fick jag en välbehövd massage av Spontaniel. Älskar Spontaniel. Han är så oväntad! Imorgon ska jag köpa med mig lite fika och besöka Sandy och hennes bebis för lite mys, sen på kvällen kommer Freddie hem till mig och lagar mat och viktigast av allt - KOLLAR BONDE SÖKER FRU. Spänningen tätnar ju nu, you guys!
Filmtajm, pusssssSSSssS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0