Häj bloggn


Kom nyss hem från ett jumpapass på friskis och nu sitter jag här och trycker i mig ostrullar med philadelphiaost. Lite sjukt att man kan gå på en diet och känna sig som en fettmola deluxe när man utövar den? Hehe. Men jag klagar icke! Jag gillare vettu!

Lite kul med jumpapasset förresten, förutom att jag lyckades tvinga dit Freddie som såg helt tappad ut (OBS! Jag såg minst lika borta ut för fyra veckor sen när jag började jumpapasset men det hör inte till saken. Nu skrattar vi bakom Freddies rygg hallåååå), men i slutet när det är vila (ja. som på dagis.) spelas alltid en låt som går typ "heal the world to make it a better place", men jag hör alltid fel och tror att de sjunger "kill the world to make it a better place". Så får jag den på hjärnan och går runt och sjunger KILL THE WORLD i mitt huvud hela tiden.

Jag sitter i sängen, där jag har setat hela dagen förutom när jag tvättade och tränade eftersom att det numera är en krigszon i vardagsrummet! Battlefield 3 släpptes igår och Daniel har setat och hojtat på projektorn hela dagen sen han kom hem från jobbet imorse. Wiho. Men jag åker ju på spaaaa i helgen så då kan han sitta och skrika bäst han vill!


Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback