Morning has brooookeeeeen

Mörrn bloggn!

Sitter och kodar lite till, bytte bakgrund och textfont. Har mailat runt om den jefvla profilen men inte fått något svar än så länge. Idag vaknas det brunch med Hanna på stan! Sen ska jag packa ihop lite grejer och åka och träna med mamma. Ska testa intensivpass idag, creepy? Jag som precis lärt mig bemästra medelpassen. Det känns lite som när jag spelade guitar hero och vägrade börja spela på hard eftersom jag var sjukt grym på medium. Varför vara dålig på hard när jag kan äga på medium? Livets stora frågor.

Ikväll ska jag sova hos mamma, eftersom vi ska upp übertidigt imorgon och åka till Selma Lagerlöfs spa!! Inte lite peppad är jag! Har laddat med korsordstidning och bilbingo till resan, sen blir det vattenjumpa när vi kommer fram, god lunch, MASSAGE och trerätters middag *LuCkY mEeEE*

Nu ska jag kolla nya Big bang theory och fixa till mig lite så Hanna inte skiter ner sig av skräck när hon ser mig!



Kommentarer
Postat av: Hanna

ahhhhh.... fast nu såg jag ju detta skiter på sig

2011-10-28 @ 11:33:42
Postat av: camillafrankie

kändes det bra?

2011-10-28 @ 14:21:55
Postat av: Hanna

rätt så..... heh

2011-10-28 @ 22:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0