The best prize is a surprise!

UuuUUuh känner mig helt svullen i fejan och groggy i kroppen. Jag tror jag har sovit konstigt. Vaknade halv två inatt av att Daniel satt och spelade Battlefield och pratade typ speltaktik eller nåt med en kompis. Jag tror han hade glömt bort att jag är hemma igen.. Jag blir ju svårt grinig om någon stör min sömn så jag låg och skickade arga sms ut till vardagsrummet. Efter första smset kom han in i sovrummet och då ligger jag där och väser "håll käfteeeeeen", hahaha. Åh. Håll mig aldrig ofrivilligt vaken om du vill slippa den sidan av mig! Efter varje sms jag skickade sänktes ljudnivån en liten bit så efter tredje smset kunde jag somna om igen!

IDAG så ska jag och Daniel göra någon slags budget! Få lite koll på ekonomin, eftersom vi vill flytta och renovera klart i vår nuvarande lägenhet. Förutom den jätteskojsiga planen så kommer Freddie hit med en PRESENT till mig!! Är så sjukt nyfiken?? Jag älskar presenter. Eller allt som är inslaget. Spelar liksom inte så stor roll vad det är egentligen! Iiiihhhihihih.




En gammal bild på mig och paket! Julklappar från Hanna var det tillochmed!


Kommentarer
Postat av: Hanna

åh- du berättar sen vad det var, va?

hoppas det inte bara är misshandel.... även om det vore kul för oss ;P

2011-10-31 @ 19:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0