Görarn

Till skillnad från igår är jag idag produktiviteten själv! Har endast hunnit vara vaken lite mer än en timme (försov mig) men har på denna knappa tid hunnit tvätta två maskiner och slänga i två till, diskat, dammsugit, torkat av bord, sorterat kläder osv. Ska ner och fixa med tvätten om en kvart och sen ska jag duscha och promenera ner på stan, lämna in försäkringskassanpapper och köpa lite nödvändigt gojs. 
 
Ikväll ska jag vara snäll hemmafru och laga en god måltid åt min arbetande man! Typ en smarrig lasagne eller nåt. Kanske med fruktsallad till efterrätt?? MmmMMmmMmm. MED GRÄDDE!! Tror detta är mest för min skull, men kan ju låtsas vara en omtänksam kvinna som gör det för Davids skull. 
 
TVÄTTEN KALLAR! Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0