Helgen

Sååå. Igår var jag BAKIS. Väldigt bakis. Det är inte heller så konstigt eftersom jag blev superfull i lördags. Först var vi hemma hos Ekman, sen drog jag och David till Harrys och mötte upp Pia och mamma och där blev vi bjudna på några öl. Strax efter ett gick jag och David vidare till Pitchers där jag träffade Samuel som bjöd på öl och sen när vi skulle gå hem så blev jag liksom fullare och fullare under promenaden hem och tillslut kunde jag knappt gå själv. Stackars David, haha. Har inte varit så full på flera år! 
 
Så igår sov jag till typ 13, sen gick jag och la mig i soffan och kollade på tv, sen vid 15 så gick jag in och la mig igen och sov till 18, haha. Sen låg jag på soffan. Händelserik dag!
 
Lite bilder från i lördags:
 
Tessie & Lolle
 
Björn
 
The amount of leather jackets IS TOO DAMN HIGH
 
Adam förenade nytta med nöje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0