Barret

Jag är trötttttttttt. Kom precis hem från Kicke där jag somnade sött till en Disneynaturdokumentär med ledsna flamingos. Det är så skönt när man blir sådär mosigt trött och bara slumrar till! Speciellt om man har blivit bjurpad på godis innan. Försökte förresten ta fler bilder på mitt hår idag med Daniels kamera men det var svårt att ta bilder på sig själv med den... Men man kan ju knappst få för många bilder på mig så här kommer ett par styckna!


Hehe spana in kroknäsan på denna! Steals the show från håret!


Klad tjej och sådära


Beskärde bort kameran, och jag vet inte varför!?


Grosso ville egentligen inte vara med på bild..




Eftersom jag är påväg mot sängen och sovning så satte jag upp mitt hår i en fläta nyss, och fick en litn knorr på köpet! Ska ta en bild så ni får se min lille knorris!! HÄR:

Kom på sen att jag tyckte den såg lite räkig ut och då blev den äcklig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0