Downtown

Soundtrack of my morning: Downtown av Petula Clark och av nån jävla anledning Om du har ett äpple vill du dela det med mig. Jag och Daniel har även konstaterat att det är en idiotisk låt! Äppellåten alltså. Köp ditt eget jävla äpple! Kom inte och kalla mig snål om du inte ens kan betala för ett eget äpple... *ARG*

Jag håller på att göra mig iordning för att åka downtown och luncha med Hanna. Andra saker som står på agendan är att köpa tejp och öl. Vet fortfarande inte vad jag ska göra ikväll? Men nån lär styra nåt! Daniel slutar ju inte förrän vid 00.30 så jag vill inte bara sitta hemma alla alone!

Såhär ser jag ut idag! Fortfarande i myslinnet dock. Ska byta om straxxxxxx.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0