HP

Min lediga dag! Den har varit lång och ganska händelselös. Men skön. Träffade Freddie på stan och gick till Öhrmans för en bakelse. Jag tog Tropical som bestod av svingod kokospannacotta, ananasmousse och frukt. Smakade lite piña colada, hehe. Gött vare. Sen skulle jag ju ha träffat Kicke, men han har blivit sjuk så jag spenderade kvällen med att kolla på Harry Potter and the Deathly hallows pt. 1 & 2 och äta godis. Myste ner mig med täcke och kuddar i soffan!

På tal om Harry Potter och han Matthew Lewis som spelar Neville, är det inte han som är med i den där "Come on"-reklamen som går på TV nu?? Måste ju vara det? Annars är de sjukt lika.

*googlar*

HITTAR INGET OM DET!! Men här är reklamen iaf:


Kommentarer
Postat av: jexx

Jo men lätt att det är! Han har blivit en riktig man ju, Scary! Samtidigt så har han blivit snygg på köpet.

2012-02-09 @ 09:46:14
URL: http://jeessicahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0