I never really left

HEEEEJ FÖRLÅT för min svindåliga uppdatering. Varvar ju praktik med jobb hela dagarna så jag har varit fett bizzziii. Tänkte på det nu när jag läste min systers blogg om att hon aldrig prioriterar sig själv utan alltid jobbar om hon inte är megadundersjuk. Tyckte det var lite ironiskt att jag läste det precis när jag skickat iväg ett mail till praktiken att jag inte kommer imorgon eller fredag. Hehe. Vi är lite olika vi. Men jag orkar faktiskt inte praktisera och jobba samma dag mer! Imorse ringde klockan vid 6 och så kom jag hem vid 22.30! Plus att jag behöver plugga lite så det ska jag göra imorgon innan jag ska jobba 17.30-22!
På Fredag kommer mamma och Niklas hit innan jag börjar jobbet och så ska vi kolla lite inför Turkietresan i sommar!! FIFAN VAD SKÖN DET SKA BLI. Så ska jag och mamma boka biljetter till Ladies night också för ingen mindre än Magnus Uggla är med i år!! And I löv him. Så snälla mammis bjurpar på biljetten!

Jag har världens bästa familj. Känner att det ligger en liten sakn-tår i ögonvrån när jag tänker på min fina fina syster i Göteborg! Åååh, blir helt tårögd bara jag tänker på henne. Vill ge henne en stor kram nu när hon har så mycket i huvudet, både tankar och huvudvärk <3

Har fått min mobil nu iallafall, och jag gillar den som fan! Kameran är jättebra! Däremot är inte Nokias operativsystem kompatibelt med Wordfeud och jag saknar det! Haha, fick ett ryck idag och typ "Äej, jag måste lämna tillbaka den fan! MÅSTE HA WORDFEUD!" men jag ångrade mig när jag började fota och fick så fina bilder så.


Tog denna våriga bild med mobilkameran!



Nu ska jag kolla Top Model Sverige och dricka Loka! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0