Olika sorters konst

Igår var en riktigt awesome dag!! Dagen började med att jag och mamma gick på afternoon tea föreställningen av Ett fallskärmshopp från drömmen och det var FANTASTISKT. Niclas Sandström och Andreas Kullberg tonsatte Tranströmerdikter och jag rekommenderar alla att se den!! Helt sjukt bra. Efter det kom Daniel ner på stan och vi käkade på Ruffino och det var gött! Sen tog vi bussen ut till skultuna för mello och sällskapsspel. Hur mysigt som helst! Och Loreen var bäst. Min mobil dog dock lägligt när melodifestivalen började för Daniel glömde ta med sig sin laddare. Sen tog vi 23.10 bussen från skultuna och då insåg jag att jag skulle hinna till BMB och kolla på Rebecca & Fiona. Visste ju att Hanna och gänget var där så jag bestämde mig för att chansa och dra dit utan telefon och försöka hitta dem. Har ju aldrig varit på BMB innan och när jag kom in insåg jag att 1. Det är stort och 2. Det är sjukt mycket folk där. Gav nästan upp hoppet om att hitta mina kompisar dirr, men som ett mirakel hann jag bara gå in till scenen där Rebecca & Fiona hade dragit igång och såg kommer Hanna som av en slump ut ur pubilkhavet och ser mig! Haha, vad är oddsen?

Brudarna var grymma iallafall, och det var pricken övet i:et på dagen! Fick dessutom en kram av en av dem (vet ej vem som är vem??). Det var tungt drag!

Hannas bild från Rebecca & Fiona


Kramades med högerbruden. Måste lära mig vem som är vem, hehe.





Köpte förresten äntligen Child of Eden igår så idag har vi legat på soffan och turats om att spela. Är fan ett helt fantastiskt snyggt spel! Riktigt vackert.
Rekommenderas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0