You don't say?

Så kände jag mig hela mötet imorse med Medlearn som tagit över vår utbildning. Det verkade fan som ett riktigt nerköp. Orkar inte ens börja förklara. Men de sa en massa dumma saker och verkade gilla att göra det svårare för alla. Vore ju dumt att underlätta eller anpassa sig till individerna! Kändes som att vara tillbaka på grundskolan typ. Men att lägga mötet på ovärdelig praktiktid och sen spendera typ en halvtimme med att förklara att man inte får kopiera och klistra in ett arbete från nätet och skicka in så såg jag exakt ut som Nick Cage här ovan. Man ba OK, jag har gått i skolan i 14 år - THIS IS TOTALLY NEW INFORMATION!!

När jag kom hem målade jag och Daniel första lagret i gästrummet och nu väntar vi på pizza. Imorgon kommer bli en lång dag, men en rolig sådan. Ska på introuktionsmöte med chefen på Önsta och skriva avtal klockan 11, sen ska jag jobba där mellan 13-22! Så jag blir borta hela dagen! Men det ska bli svinskönt att jobba där.

NU KOM PIZZAN!! TTYN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0