Lazy sunday

Häj blöglöverZ!

Vad har ni roat er med i helgen? Jag har haft en fantastiskt bra chillhelg. I fredags var min bror här och kollade en massa film. Vi såg Moon, Source code och Sin city. Smällde i oss lite pizza och spelade tv-spelsspelet. Igår kom Kicke över och vi drack FOLLEEE, spelade Super nintendo och lite ps3 och jag fick vinna i allt!! Sjukt mysig kväll. Och helg. Har bara omgett mig med awesome dudes och chillat järnet. Mer sånt.

Idag är en classic rastlös söndag. Vill mest att den kan ta slut så att vi kan ta oss till skolan som FÖRHOPPNINGSVIS är öppen imorgon.. Enligt källor i Indonesien så ska fallet vara så.. Sen skulle jag få svar av Önsta fritidsgård om jag får göra min praktik hos dem och isåfall börja v.3, alltså nästa måndag. Spännande.

Känner även att jag och Abrakadaniel borde börja packa och adressändra och grejer då vi flyttar om 12 dagar!!! BÖRJAR BLI NERVÖS?

Nähäpp om man ska ta och dricka upp Kickes kvarglömda cola eller skjuta herion i ögonen kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0