Säääääääää

Har inte riktigt hämtat mig från det förra inlägget jag la upp.. Men jag försöker! Idag har jag och Daniel varit och bokat vår soffa till nya lägenheten!! Ska se om jag hittar en bild på den *FöRsViNneR*
FOUND IT!





This is where the magic will happen.. Dvs film/tv-spel/förfest osv! Den var riktigt mysig, vi var och provchillaxade i den idag. Från MIO är den förresten! Fyndad på rean för "bara" 9000 spänn. Tänkte på det idag, att när blev man så vuxen att man för det första har råd att köpa en soffa för 9000 och för det andra när började man göra det utan att ens reflektera över vilken stor grej det är? Haha. När jag var yngre trodde jag alltid att det skulle finnas en tydlig gräns mellan ungdomen och vuxenlivet som man liksom skulle kliva över en dag. Men det smyger sig ju liksom på en? Helt plötsligt står man och köper möbler från IKEA till sin nya lägenhet för runt 20.000 och det är liksom ingen konstig grej? Sneaky.

Jag och Daniel har precis spelat vuxenspelet vilket spädde på lite diskussionen om hur "vuxen" man har blivit. Jag vet vad hcg är, vi har en bankman och en mäklare, jag vet vad ränta och amortering är och ska dessutom börja betala sånt nästa månad! Tur att vi väger upp med så mycket ungdomliga och barnsliga saker. Får återkomma med en lista på dem sen för nu ska jag slänga upp benen på bordet, placera godisskålen i knät och spana in The Voice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0