Something bad happend..

Jag är i chocktillstånd! Jag följde HanaPee's exempel och skulle göra en såndär bebisbild på hur min och Daniels bebis kommer se ut och resultatet är INTE RIKTIGT VAD JAG HADE HOPPATS PÅ!! Varför fortsätter universum att ge mig och Daniel fula fejkbarn?? Först på Sims 3, där vi fick en tjock blond unge som bara vill diska och nu detta!?:



JAG VET INTE ENS VART JAG SKA BÖRJA? Varför är den rödhårig? Är det en pojke eller flicka? Varför har den ett enormt huvud? VARFÖÖÖR? Jag ska gå och sterilisera mig nu, härrå!

Kommentarer
Postat av: Lisa

HA! ni är dömda!! titta på den gigantiska pannan!

2012-01-03 @ 20:22:57
URL: http://www.enkoppte.se
Postat av: jexx

hahahahaha! Jag dör! it may be pretty on the inside?

2012-01-03 @ 22:38:37
Postat av: Malin

HaHa! Jag dör av skratt!!! Och så ska den ju heta Fiona eller Gert.

2012-01-06 @ 08:35:50
URL: http://dilba.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0