CAMILLADAGEN

HEJ LOSERZ! Idag får ni vara losers och jag får vara bäst för idag är det Camilladagen! Har redan hunnit fått hybris och förväntar mig att bli hyllad från morgon till kväll. Hittills har det varit en finfin dag, vaknade av att Daniels klocka ringde vid 8 och sen somnade om, så vid 9 vaknade jag och var nervös för att han skulle försova sig och missa att väcka honom så jag väckte honom och sa "DIN KLOCKA RINGDE FÖR EN TIMME SEN MEN JAG TÄNKER INTE PRATA MED DIG MER NU FÖRRÄN DU VÄCKER MIG SCHHHHH" och sen låg jag och spelade Uno på telefonen och låtsades sova medan jag hörde Daniel fixa och trixa i köket.

Sen "väckte" han mig med frukost och paket på sängen! Fick baguette och kladdkaka, mmMMmMmm. Och asfina presenter!! Blir bortskämd. Fick te och tesil, en monkitisha jag har kollat på och TUSEN RIKSDALER som bidrag till att kunna åka på Bob Hanssons skrivarkurs i sommar! Så himlans fint.
Sen käkade vi frullen och kollade på Walking dead. Daniel har fått tvätta och fixa medan jag har tagit bubbelbad och sjungit falskt till min Vårspelningslista och mått gött!! Ikväll kommer Hanna, Freddie och Emelie över och lagar middag och tar ett par glas vin. Kommer bli mysigt! ALLT HANDLAR OM MIG IDAAAG. Och igår var jag och Bananiel på stan och drog en fet shoppingrunda. Jag shoppade på Bikbok för mitt presentkort och hittade det bästa svarta jeansshortsen EVER. De var perfekta. Skitsnygga, perfekt höjd i midjan och sjukt bekväma. Kommer överanvända dem nu. Sen inhandlades det böcker och filmer! Den orangea tröjan på bilden ska jag ha på mig idag och matcha med det orangea nagellacket jag fick av Malin i present :D
Gårdagens fångst från shoppingdaaaan. Hittade de perfekta svarta shortsen!!!

Kommentarer
Postat av: Milena

Det ser ut som om du verkligen får en hel lyckad dag...Härligt...!!

2012-03-20 @ 15:11:55
Postat av: grisa

"mina vackra ögon" sjukt kul bok!

2012-03-21 @ 07:12:24
URL: http://www.enkoppte.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0