En och annan sak på vinden

Har haft en fantastisk helg med grymt folk! I fredags drog jag hem till Emelie och fick mat lagad till mig (quornfilé, halloumi och couscous!! MMM) och sen drog vi vidare hem till Sanna för ölhäng och sen vidare ut till Pitchers. Lördagen såg nästan likadan ut, chillade hos Emölö och sen hem till Sanna. Efter det var ju planen egentligen att vi skulle till Strike för karaoke/airhockey men tydligen så var inte karaoken öppen så jag tog med mig grabbarna till Sportsbar och lirade Sega Rally och Time Crisis!! Efter det drog vi vidare till St Patricks day firandet på Pitchers, där det var SJUKT mycket folk. Det var asvarmt och stank av svett och alla drack grön öl, haha. Men soft var det!!

Idag har det varit familjefika här, lite pre-födelsedagshäng med Daniels och min familj! Jag har fått en massa fina presenter!! Lite spagrejer, nya trosor (BEHÖVS!), presentkort och pengar! Nu är jag helt slut i hjärnan bara. Skulle nog kunna somna nu om jag la mig ner.

Anyways, här kommer lite random bilder från hölgääään

Tommy ville hångla med kattn


SYSKONBILDEN hahahaha


Lejonkungen osodäraaa


BärtzhävarN


Pitchersbrudz


Twister!!


Alltså, Davids pose. Guld.


"MEN VI MÅSTE JU GÅ NU!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0