Fingervalken

Här sitter jag under täcket i soffan och håller på att lär känna mitt nya Nintendo DS Lite som jag fick av John i lördags!! Har på känn att vi kommer bli goda vänner. Trevligt. I övrigt så tänkte jag dra ner på stan idag och besöka myrorna i jakt på en vårjacka. Vill hitta en schysst jeansjacka men det finns ju INGENSTANS. Så jag tänkte att second hand kan vara ett bra ställe att leta.


KOLLA FÖRRESTEN MIN HAND PÅ DEN HÄR BILDEN FRÅN I LÖRDAGS (ni kan ignorera fejan fullt ut)!!! Fettohanden deluxe!! Alltså, mina händer svullnar när jag dricker (därför måste jag alltid sätta ringar på fingrar där de sitter lite löst i början av kvällen, annars får jag inte av dem sen :P) men det här är fan brutalt. Kolla in fingervalkarna!! Hahahaha! *DÖR*

Kommentarer
Postat av: lisa

Sitter och förundras över din freakhand! Nästa gång vi skålar kommer jag ha dom under bevakning

2012-03-06 @ 13:06:09
URL: http://www.enkoppte.se
Postat av: Jexx

That's sick! Din hand skulle kunna vara med i biggest loser, haha!

2012-03-08 @ 13:44:37
URL: http://jeessicahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0