Morrn!

Häj häj! Har inte blöggat på ett tag, men här händer inte mycket mer än att jag spenderar lite mer tid än förr med att tänka på post och brevlådor osv. Vet att ni saknar mitt fejs så här får ni:
 
Jag i detta nuuuuuuuuuu
 
Idag ska jag åka hem till Västerås!! LÄNGT!!! Imorgon kommer Jessica så ska vi och mamma gå på Ladies night och kolla på Magnus Uggla. Längt på det med!!! Ska bli fett skönt att komma hem och vara lite ensam och bara chilla. Ledig från jobbet imorgon nämligen, och trots att det funkar bra att bo med pappa och Gunilla så skulle jag i princip sälja min själ för en egen lägenhet just nu. 
 
Nu måste jag åka till jöbbä! HAde sovmorgon idag och börjar 9 *lyx*
SEN VÄSTERÅS!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ LÄNGTEEEEEEEN!!!!!!!! Härrå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0