Kirrat!

Idag var jag på Smarteyes och fixade synundersökning och glasögon! Fick superbra service och glasögonen fick jag till riktigt bra pris så jag är nöjd. Hittade ett par glasögon som kändes rätt direkt också, så om två veckor får jag hämta ut dem! Hann ta en snabb bild så jag skulle komma ihåg hur de såg ut, haha. De är från deras retrokollektion, svartspräckliga. Nu ska jag dö i soffan efter att ha gått upp klockan 6, varit på stan i 6 timmar och sen kommit hem och storstädat lägenheten!! AaaAaaAAAaa. Ska vila upp mig så jag kan bege mig på spelkväll ikväll! PUSS.
 



Kommentarer
Postat av: Jexx

Så jävla fina då! Du passar så bra i glasögon!

2012-09-07 @ 18:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0