Stockholm

HEJJJJJJJJJJJJJJ! Har varit i Stockholm sen i fredags och virriga som vi är så glömde vi ta med oss THE INTERNET. Så jag har ej kunnat blögga. Nåväl. I fredags firade vi pappa och spelade det mycket uppskattade födelsedagsspelet Rock science festival! Det var skitroligt. Vi drack väl lite öl också (inte så mycket, trodde jag...) så dagen efter var jag rätt sliten. Plus att jag och David precis hade åkt på en förkylning så orken var ej på topp. Vi skulle äta middag och umgås men jag och David var lite som levande döda hela kvällen och inte så särskilt sociala och roliga kan jag tänka mig.
 
I söndags gjorde vi ingenting. Åt pizza, tog en söndagsöl och snackade skit. I måndags var jag på intervju för Bring citymail och det gick svinbra. Sen drog jag och David till Tom tits! Det var asroligt, speciellt eftersom det var väldigt folktomt så man kunde verkligen testa allt och slippa stressen med alla barnfamiljer osv. Bra grej! Sen åkte vi och hälsade på Davids kompis och åt pizza, igen. Trevligt!
 
Igår var jag på min andra intervju för Bring citymail och det gick såpass bra att de meddelade på plats att jobbet var mitt och jag börjar nästa Torsdag! Känns pepp! Klickade bra med folket så det kändes riktigt kul. Lönen är ju inte fantastisk men det är en bra början. Det ska bli kul! Så nu håller jag och David på att spana efter lägenheter för fullt. Huddinge vore det optimala eftersom jag kommer jobba mest där, det är nära till pappa, bra avstånd till stan och bra avstånd för David till skolan. Så är det ju där jag är född, så det blir BACK TO THA HOODZ. Hehe. 
 
Idag är jag vidrigt förkyld så jag tänker ligga på soffan invirad i en filt och bli omhändertagen. Laga en soppa och dricka en massa te! Puzzzzzzzzzzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0