Nu äre fredagsmyyyys

Hej mina trogna followerz!



Sitter just nu och färgar håret. Igen. Nä men nu har jag ju blekt det fyra gånger så har i en mörkblond färg för att försöka få bort det orangea. Annars är jag nöjd! Har en såndär utväxtfärgning som är på modet nu som jag gillar! Som ni såg på bilden igår aj guezz.

En dålig och tråkig nyhet är att pappa har blivit sjuk så jag kommer inte bege mig till hufvudstaden idag. Astråkigt! Men jag och min bror ska ha filmkväll istället och vi båda behöver spara pengar så det känns bra ändå jaooo. Och innan det ska jag ta en fika/lunch med Freddie på stan och sen ska jag på möte på Socialkontoret om att bli kontaktperson! Rajtantajtan!

Då ska jag köra dagens blöggrunda och kolla igenom alla favvisbloggarna.


PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0