Favvoass



HELLO stajlerz! Har i vanlig ordning spenderat min tid framför datorn och diverse nätshoppar. Men då jag själv borde spara pengar tänkte jag att det skulle vara lite terapi att pyssla ihop dem och tipsa andra om dessa fejna accessoarer. Jag kan speciellt tänka mig att min kompis Hanna skulle vara intresserad av ryggsäcken? Mwåhåhåhå. Lite asfin är den fan! Här kommer liztan med plats unt pris för skitn:


1. Halsband, nelly.se, 129 riksdaler

2. Örhängen, kyssjohanna.jetshop.se, 162:50 spänn

3. Tygväska, monki.com, 80 svenska kronor

4. Ryggsäck, urbanoutfitters.co.uk, 45 pund alltså typ 465 swedish korvören

5. Ring, nelly.com, 49 bambattas

6. Tvåfingersring, nelly.com, 39 kulor

7. Örhängen, hm.se, 5 guldpengar

8. Senilsnöre till glajjerna, 49 pesetas

9. Ring, nelly.com, 49 stålar

10. Väska, hm.se, 199 bananer

11. Ring, hm.se, 49:50 cashhhzz

12. Hatt, urbanoutfitters.co.uk, 24 pund alltså drygt 250 svenska kosingz




Fan jag blev helt svettig av alla pengaslang? Gick finemang med typ 5 slang men sen ville jag nästan kräkas lite på att jag hade börjat skriva olika. Nåväl! Pesetas är min klara favorit iallafall. Eller bambattas, det säger min pappa.

Kommentarer
Postat av: Konnrad

Pax för nr3!

2011-10-31 @ 21:13:53
URL: http://www.enkoppte.se
Postat av: Hanna

pax för ryggan! dööör jag letar fortfarande efter Ryggsäcken, men vill fan ha en billigare.



min hatt från h&m är lika dendär. du kan få låna den nån gång, för att stilla ett begär! ;D

2011-10-31 @ 21:19:02
Postat av: Carolina

Skrivmaskinen var cool! Sedan diggar jag den gröna färgen på ringen nr.5!

2011-11-01 @ 09:48:24
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0