Kändispsykologer

Jag och David sitter och tittar på Sex with mum and dad på TV11 (OBS inget snusk, nåt slags pedagogiskt sexdiskussionsprogram)
 
David - "Det här gick ju på MTV förut"
Jag - "Jaså?"
David - "Ja, han Dr Drew som är psykologen i det här programmet var ju det i Celebrity rehab också"
Jag - "Mhm"
David - "Det är väl typ Dr Drew, Dr Dre och Dr Phil som är sånadär kändispsykologer?"
Jag - "...........................*nervöst skratt*"
 
 
Doktor Dre
 
 
 
Det kom fram tillslut att han skämtade, jag som trodde i några sekunder att min sambo påriktigt trodde att Dr Dre var en riktig doktor. Hehe. Det var ett kritiskt ögonblick för vårt förhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0