Nytränad

Kom nyss hem från ett jympapass på Friskis, det var skööönt. Riktigt roligt pass! Imorgon tänkte jag dra iväg och promenera i Rocklundaspåret innan jag, David och Niklas drar iväg till Tumba. Pappis fyller år imorgon så han ska firas och sen hänger jag och David kvar till nästa vecka för han börjar ju skolan i Stockholm då. Då får han väl sitt schema så får vi se hur länge/ofta vi kommer bo hos pappa och Gunilla! Det ska bli supermysigt att åka dit!!
 


Vi har köpt ett sällskapsspel till pappa i present, ett rockfrågespel som jag tror han kommer gilla. Som den inbitna hårdrockare han är! Hoppas bara att jag inte får skämmas, men som tur är finns det tre olika svårighetsgrader på frågorna så jag får väl fega, haha. 
 
På tal om Friskis, förresten, så finns det en sak jag alltid undrar när jag är där och tränar. VARFÖR är så många brudar så sminkade när de tränar?? Såg flera stycken stajlade tjejer på passet som efter en timme såg ut ungefär såhär:
 


 
Man ba, jaha. Kändes det värt att sminka sig eller? Är du snygg nu? Jag fattar ej. WHYYYYYYYYY. Nåväl. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0