Le interwebz

JAG HAR INTERNET! Har varit internetlös nu under flytten och därav missat livet. Vi håller på att packa och fixa för fullt alla lediga timmar om dygnet, så det går sakta men säkert framåt. Svårt att fixa grejer när man är på praktiken alla timmar på dygnet som det är okej att borra i lägenheten typ.. Men det tar sig iallafall. Köket är ju mest klart av rummen och det är superfint! Kommer komma upp bilder när rummen är klara :) Nu ska jag gå och skölja ur min hårfärg som jag har i och sen sooooovaaaaa. Praktik till 22 imorgon så ska försöka hinna åka till IKEA tidigt på morgonen och släpa hem en matta på bussen. Man får göra vad man kan av de lediga timmar man har, hehe.

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0