Who's the goose? ME!

Tjenixen jao. Har haft min första dag på praktiken idag, jobbade mellan 13-21! Trodde jag skulle vara svintrött men det rullade på hur bra som helst och VIPS så var dagen över. Jag lyckades ju göra te med salt istället för socker.. Vilken tabbe. Man ba "vafan, är mjölken dålig eller??", hehe. Fick min handledare att smaka och tillslut kom vi på att jag hade hällt i salt i teet. Smart_brud_89. Tror ni vi garvade sönder eller? FÖRRESTEN har det svåraste av allt idag varit att inte svära. Jag svär ju sjukt mycket i mitt vardagliga tal så idag har det varit kämpigt. Speciellt när jag blev megaknäckt i Super Mario Bros till Wii?! Satt och lät såhär varenda gång jag dog - "FFFF.....................!!" "hfhfhfhh!!" "MEN VAFoooOOohohohoeheheh"

Nån random idiot och jag


Nä, men dagen har bjudit på lite Wii, lite pyssel (jag har sytt OCH virkat!), lite fussball, lite pizza, lite tjejgrupp osv. Imorgon ska jag vara där mellan 13-17 så det kommer gå supersnabbt. Nu ska jag dra den vanliga internetsvängen och kanske göra mig lite varm choklad? Och knäckmackor? Did Steve tell you that perchance? Nu hör jag att Daniel drar igång Starcraftmatcher på projjen så chansen är väl minimal att skulle kunna få honom att göra mackor åt mig. Haha. Tar och gör det jag då!

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0